ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ И УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА НА ИНТЕРНЕТ МАГАЗИНА
УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА.
Пратките се доставят от куриерска фирма Еконт или СПИДИ с наложен платеж , кагато е посочен начин на плащане /Наложен платеж/ и без наложен платеж когато поръчката е платена с карта. Всички пратки са с опция „преглед и тест на стоката“ преди заплащане. ОТ БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА се възползват всички наши клиенти направили поръчка на стойност над 120,00 лв., за пратки с доставка до точен адрес на клиента или до офис на куриер. Ако поръчката е с доставка до точен адрес на клиента или до офис на куриер и е на стойност под 120,00 лв., доставката се заплаща от клиента по цени на куриера. Ако пратката е отказана връщането се заплаща от клиента.
Право на отказ и връщане на стоката
Като клиент, който ценим, и според условията на чл. 55 от ЗЗП вие имате право да се откажете от поръчаните стоки в срок от 14 дни от получаване на доставката, в случай, че стоката не е използвана; цялостта на опаковката й не е нарушена и стоката е във вида, в който е получена. При нарушения във външния вид на стоката, възникнали при транспорта, моля обърнете се към куриера, за да получите протокол за увредена пратка. При връщането на стоките Вие ще получите парите си обратно до 7 дни, след като върнатите стоки бъдат получени. Молим да имате предвид, че транспортните разходи по връщането на стоката се поемат от Вас.
ОБЩИ УСЛОВИЯ.
Общи условия за ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТА www.ZANI.BG собственост на ЗАНИ БГ ЕООД ЕИК: 206087850 всеки потребител е длъжен да се запознае с общите условия на сайта преди да предприеме „Поръчка“, „Връщане на стока“ или каквото и да е действие по самоинициатива. Моля преди да предприемете поръчка прочетете общите условия и графа „Често задавани въпроси“ с, които се съгласявате поръчвайки артикул от нас.
“www.zani.bg” е уебсайт за електронна търговия – за продажба и доставка на публикуваните в него стоки и услуги
Търговецът има право да променя цените на предлаганите стоки в сайта без да уведоми за това потребителите в сайта.
Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на заявката и потвърждението на избраната стока и тя ще остане такава.
При подаден неверен или грешен адрес, лице за контакти или телефон в заявката от страна на Клиента, Търговецът не се счита за задължен за каквото и да е обвързване и изпълнение на поръчката.
Договорът с Клиента се счита за сключен след приемане от Търговецът на правилно и потвърдено от клиента заявлението за покупка на посочения телефон или електронен адрес.
Търговецът се задължава след получаване и потвърждение на заявлението от Клиента, да достави на Клиента поръчаната стока.
Търговецът не носи отговорност, ако Клиентът е посочил неверни или непълни данни в направена поръчка на адрес „www.zani.bg”.
Възможно е леко разминаване в цветовата гама на продуктите показани на снимките и реалните причинено от силните светлини и светкавици при заснемане, за което Търговецът не носи отговорност.
Потребителя заплаща цената на продукта в момента на поръчката направена от него, електронният търговец няма право да променя цената в момент до доставката на артикула в клиента.
Не се възстановяват суми за Бельо ( Бански ) , след като са приети след преглед съгласно ЗЗП. Бански и Бельо нямат право да бъдат връщани т.e. ние продаваме самите комплекти като бански, долнище и горнище няма как да бъдат изпратени отделно.II. Права и задължения на страните
II.Търговецът се задължава:
1.Да потвърди наличността на поръчаните артикули или да откаже поръчката в срок от 3 работни дни;
2.Да изпрати в срок от 24 до 48 часа артикули ,който „КЛИЕНТА“ е поръчал и е в наличност.
3.Търговецът гарантира,че продуктите,предлагани в сайта www.zani.bg са фабрично нови.
4.Търговецът гарантира,че продуктите,предлагани в сайта www.zani.bg не са втора употреба.
III. Клиентът се задължава:
1. да посочи трите си имена, валиден телефонен номер и адрес доставка.
2. да плати цената на стоката и да осигури достъп за получаване на стоката според указаните условия.
3. Клиента, може да използва за връщане на продукта, както същото платежно средство, което е използвал покупка на стоката, така и бланка за връщане на продукт и съответно средствата да бъдат преведени по банков път.
IV.Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:
1. Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения и преглед.
2. Цената, която Клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата цена.
3. При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка, да върне получените артикули, ако продукта отговаря на една от по-горе посочените причини .
Връщането се допуска при следните условия:
• стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка без следи от употреба (ако има такава) , като скъсани етикети, мирис на цигари, препарати, парфюм и др., както и продукта не трябва да е пран.
• клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на Търговецът адрес.
• продукта трябва да бъде върнат до 14 дневен срок след получаването му, задължително с разписка за ППП издадена от куриера при предаването на пратката, освен когато поръчката е платена с банкова карта.
– ВРЪЩАНЕ НА БАНСКИ
Поради деликатния характер на артикула и с внимание към здравето на клиента, няма да можем да приемем връщането на този продукт. Всяка пратка, която бива изпратена до нашите клиенти е с опция преглед . След като Вие освободите/заплатите пратката от куриера, автоматично считаме, че вие сте се възползвали от възможността да прегледате, изпробвате и прецените дали банският е подходящ за Вас и Ви е по мярка. От хигиенна гледна точка не приемаме рекламации за бельо/бански, които сте имали възможност да премерите и огледате и с ясно съзнание сте заплатили. Банските, които биват предлагани в www.zani.bg са комплект, като комплекти не могат да бъдат разваляни и да бъдат комбинирани долнища и горнища от различни размери и модели.
ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА
Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна, като задължително трябва да присъства и разписка за ППП издадена от куриера. Клиента, може да използва за връщане на продукта, както същото платежно средство, което е използвал при покупка на стоката, така и бланка за връщане на продукт и съответно средствата да бъдат преведени по банков път.
Клиента има право да избира платежното средство с което да му бъдат възстановени средствата било то, както наложен платеж, така и по банков път.
Лични данни• Търговецът полага дължимата грижа за защита на личните данни на Клиента, станали известни при попълване на електронната форма за извършване на заявление за покупка,като това задължение отпада, ако Клиентът е предоставил неверни данни.• При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, Търговецът може да използва личните данни на Клиента единствено и само за целите, предвидени в договора и за уведомяване на Клиента по вайбър,телефон и имейл за състоянието на поръчката и текущи промоции.• Описаните по-горе цели, за които може да се използват данните, не са изчерпателно изброени и не пораждат задължения за Търговеца.Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с българското законодателство, приложимите международни актове, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави.V. Разкриване на информацията• Търговецът се задължава да не разкрива лични данни за Клиента на трети лица – държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен когато:• това е необходимо с цел изпълнение на договора и организиране на доставката, лични данни се предоставят на куриера с цел изпълнение на договора.
е получил изричното писмено съгласие на Клиента
Търговецът е длъжен да предостави информацията по силата на закона.VI. Гаранционни условия:1. Фирма Търговецът дава на своите клиенти с всяка закупена стока гаранцията, предвидена според българското законодателство и в частност Закона за защита на потребителя.Гаранцията отпада в случай на:1. Повреди, причина за които е лошо съхранение или неправилна експлоатация от страна на клиента.2. Опит за ремонт от страна на Клиента без наше уведомление.
VIII. Допълнителни условия:
Под “Потребител/клиент” се разбира всеки, който е заредил в Интернет страницата www.zani.bg на своя компютър.
Под “Поръчка” се разбира избраните стоки и всички други атрибути свързани с начина на поръчка и доставка, както по стандартния начин така и в посочените контакти.