ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

Благодарим Ви, че сте наш клиент. С удоволствие ще заменим или приемем обратно, закупен от Вас продукт в рамките на 14 работни дни, ако имате такава нужда. Наша основна цел е пълно удовлетворение на клиента. Ако намерите каквото и да е несъответствие в получената от нас пратка, пишете ни на имейл sales@zani.bg или като използвате нашия Контакт формуляр директно в сайта.

ЗАМЯНА 

Доставката се поема от страна на клиента.
Как да замените, закупен от Вас продукт:

Попълнате бланката за връщане и замяна – онлайн и наш струдник ще се свърже с Вас
Трябва да занесете пратката до най-близкия офис на SPEEDY или друг желан от вас куриер. И да я изпратите до офис на Спиди, гр. София, ул. Обиколна до поискване Zani.bg,

След като получим артикула, ще Ви изпратим новия продукт на предварително посочения от Вас адрес.

Моля, опаковайте пратката максимално защитено с цел предпазването й от замърсяване или повреждане по време на транспорта. 

ВРЪЩАНЕ  

Доставката се поема от страна на клиента.
Процедура:
Моля, попълнете онлайн бланката за връщане и замяна и наш ще се свърже с Вас, за да връщането на пратката Ви.

Сумата Ви, ще бъде възстановена по банков път, или с наложен платеж , като се приспаднат банковата такса за превода или такста за наожен платеж

Всеки потребител има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 работни дни от датата на получаването й. За целта прoдуктът трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на продукта в съответствие с разпоредбите на чл.55(ал.1)  от ЗЗППТ. При несъответствие с условията, продуктът се връща на купувача, който поема всички транспортни разходи. Транспортните разходи по замяната или връщането са за сметка на купувача, освен ако не е установен дефект по артикула.

За двете процедури ще Ви помолим за няколко няколко неща :

1.Замяната или рекламацията да се случат в 14 дневен срок от датата на получаване на пратката.

2.Продуктите подлежащи на връщане или замяна не трябва да са преминали никаква обработка, а имено: пране, гладене, рязане  и други действия нарушаващи цялостта им, както и премахването на етикети, не трябва да има следи от носене, като мирис на парфюм, прах за пране, тютюнев дим и други

3.Продуктът трябва да бъде върнат на горепосочения адрес като към него  трябва да бъде приложено доказателство за покупката (стокова разписка или касов бон) и попълнен формуляр за връщане/замяна. /линк/

4.Бланката може да се принтира, да се напише на ръка или да се попълни онлайн

Всички пратки се отварят преди изплащането на сумите обратно. Веднага щом се уверим, че пратката отговаря на посочените условия, сумата ще бъде изплатена обратно към Вас. За съжаление, при неспазване на описаните условия, искането  за рекламация няма да бъде прието.

Артикули, които са произведени специално за клиента – изработка на артикул по желание на клиента, както и бански и бельо не подлежат на връщане. .

НЕ ПРИЕМАМЕ ПРАТКИ ИЗПРАТЕНИ КАТО СТАНДАРТНИ КУРИЕРСКИ УСЛУГИ ЗА НАША СМЕТКА.

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right