Благодарим Ви, че сте наш клиент. С удоволствие ще заменим или приемем обратно, закупен от Вас продукт в рамките на 14 работни дни, ако имате такава нужда. Наша основна цел е пълно удовлетворение на клиента. Ако намерите каквото и да е несъответствие в получената от нас пратка, пишете ни на имейл sales@zani.bg или като използвате нашия Контакт формуляр директно в сайта.
ЗАМЯНА
Доставката се поема от страна на клиента.
Как да замените, закупен от Вас продукт:
Попълнете бланката за връщане и замяна – онлайн и наш сътрудник ще се свърже с Вас
Трябва да занесете пратката до най-близкия офис на SPEEDY или ЕКОНТ. И да я изпратите до офис на Спиди, гр. София, ул. Цветан Лазаров или офис на ЕКОНТ – Дружба-2 на ул. Илия Бешков до поискване за фирма ЗАНИ БГ ЕООД
След като получим артикула, ще Ви изпратим новия продукт на предварително посочения от Вас адрес.
Моля, опаковайте пратката максимално защитено с цел предпазването и от замърсяване или повреждане по време на транспорта.
Приложете в пратката и документа за Пощенски Паричен Превод за пратки изпратени със Спиди и касова бележка за пратки изпратени с еконт, които са Ви дали от куриерската фирма
ВРЪЩАНЕ
Доставката се поема от страна на клиента.
Процедура:
Моля, попълнете онлайн бланката за връщане и замяна и наш ще се свърже с Вас, за да връщането на пратката Ви.
Сумата Ви, ще бъде възстановена по банков път, или с наложен платеж , като се приспаднат банковата такса за превода или такста за наложен платеж
Всеки потребител има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 работни дни от датата на получаването и. За целта прoдукта трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на продукта в съответствие с разпоредбите на чл.55(ал.1) от ЗЗППТ. При несъответствие с условията, продуктът се връща на купувача, който поема всички транспортни разходи. Транспортните разходи по замяната или връщането са за сметка на купувача, освен ако не е установен дефект по артикула.
За двете процедури ще Ви помолим за няколко няколко неща :
1.Замяната или рекламацията да се случат в 14 дневен срок от датата на получаване на пратката.
2.Продуктите подлежащи на връщане или замяна не трябва да са преминали никаква обработка, а именно: пране, гладене, рязане и други действия нарушаващи цялостта им, както и премахването на етикети, не трябва да има следи от носене, като мирис на парфюм, прах за пране, тютюнев дим и други
3.Продуктът трябва да бъде върнат на горепосочения адрес като към него трябва да бъде приложено доказателство за покупката (стокова разписка, касов бон или разписка за ППП издадена от куриера) и попълнен формуляр за връщане/замяна. /виж по долу/
4.Бланката може да се принтира, да се напише на ръка или да се попълни и изпрати онлайн
Всички пратки се отварят преди изплащането на сумите обратно. Веднага щом се уверим, че пратката отговаря на посочените условия, сумата ще бъде изплатена обратно към Вас. За съжаление, при неспазване на описаните условия, искането за рекламация няма да бъде прието.
Артикули, които са произведени специално за клиента – изработка на артикул по желание на клиента, както и бански и бельо не подлежат на връщане. .
НЕ ПРИЕМАМЕ ПРАТКИ ИЗПРАТЕНИ КАТО СТАНДАРТНИ КУРИЕРСКИ УСЛУГИ ЗА НАША СМЕТКА.